Pages

Happy Birthday & Happy Anniversary

Views


Happy besday to me n en hubby.....09hb April hari Sabtu aritu besday aku ngan en hubby...sama hari, sama bulan tahun je lain..fuhhh..senang nak sambut...hahah...mmg xsangka kitorang sama birthday..orang kata lau sama besday ni jodoh panjang..aku harap sumenye btul2 belaka..amin

Ok, dalam pada bulan yang sama, cuma 2 hari lewat dari besday aku tu adalah Hari Anniversary aku (hari ni la)11hb April


...maka sudah 3 tahun perkahwinan aku ngan en hubby...memang kitorang planning nak kahwin masa tu sama ngan besday, tp 09hb April tu hr Khamis. jdnye wat la 2 hari lewat..tp, senangkan wat besday, ngan anniversary sama2..hihihi..ape2 pun aku harap semoga bungan yang terjalin ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat...AMIN..


Korang Suke Korang LIKE

Comments
0 Comments

0 ulasan:

Post a Comment

* As'Salam...
* Sila tinggalkan komen korang kat sini..
* SATU pun jadik la...hihihi.

Dapur Tanpa Sempadan...

BEN ASHAARI

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !