Pages

Chicken Pox Kembali Lagi...

Views
Mgg ni baru mule keje semula disebabkan oleh penyakit yang melanda si kecik..masa dia umur 1thn 2 bln dah kene dah, tp still kene balik.entah lee...samada kene chicken pox @ cengkering..Dua2 benda alah tu sama ke?? aku pun xtau..Dr kata Chicken pox..ayah+mak aku kata cengkering..ape2 je lah..janji si kecik dah ok..hanya tinggal serpihan2 nye aje..Tp, sib baik dia xmeragam sepanjang kene penyakit tu..lau x,xtdo malam la gamatnye aku....macam2 cra aku gune.air kelapa,daun semambu, daun ceremai, krim dari klinik, antibiotik, minyak ubat...akhirnya berjaya juga dia baik..mule2 baru nak kene ade benjolan kat kepala si kecik, ingatkan bisul ke,ape ke?? cuti hari wesak aku botakkan rambut dia, baru la nampak benjolan tu..tumbuh ckit demi sedikit..rupe2nye kene penyakit tu...chicken pox @ cengkering .

sebelum dibotakkan rambut..

botak sudah..

baru2 nak kene


dah berjangkit di seluruh muka

badan pun dah ade

belakang paling teruk

Korang Suke Korang LIKE

Comments
0 Comments

0 ulasan:

Post a Comment

* As'Salam...
* Sila tinggalkan komen korang kat sini..
* SATU pun jadik la...hihihi.

Dapur Tanpa Sempadan...

BEN ASHAARI

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !