Pages

Ayah je yang dia ingat....

Views
Ayah..ayah..ayah....tu je yang mmg pandai dia cakap....
ibu..ibu..ibu.. xnak plak dia panggil....ish..ish... sedih la plak...
hahaha..lagi satu pantang betul msuk dalam kete..sekarang satu hobi ble masuk kete..mmg nak duk ngan ayhnye aje..ibu tolak tepi..kikiki..nak tau sbb ape..dia nak pegang stereng kete...macam pandai bwak..dia ingt kete mainan dia yang ade kat umh tu agknye...CUBE TGK aaaaaa....

video

tgk kete mainan di plak...mane xsame nye...


kete mainan dia ni mmg dia siap joget lagi atas tmpt duduk tu..aku plak yang naik risau..lau jatuh..aku ngan ayahnye jugak yang susah...
Korang Suke Korang LIKE

Comments
0 Comments

0 ulasan:

Post a Comment

* As'Salam...
* Sila tinggalkan komen korang kat sini..
* SATU pun jadik la...hihihi.

Dapur Tanpa Sempadan...

BEN ASHAARI

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !